3 maja 2014

sałatka z ananasem i wędzonym kurczakiem...


Majówka mija przysłowiowo jak z bicza strzelił. 
Jutro czekają nas kolejne powroty do domu, do obowiązków, pracy, szkoły.
Ostatnio mało mnie na blogu. 
Bardzo nie chciałam zapowiadać całkowitej kilkutygodniowej przerwy, a jednak tak nieczęsto udaje mi się zamieścić kolejny post. Wieczorami jestem zwykle zmęczona tak bardzo, że ledwo znajduję siły na zmycie makijażu i przebranie się w coś wygodnego, miękkiego, domowego.
Życie pędzi do przodu a mój rozpędzony pociąg nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Nie oznacza to wcale, że przez ten czas nie gotowałam, nie pracowałam nad nowymi daniami. Pracowałam bardzo dużo i na moim dysku piętrzy się stos zdjęć z ostatnich tygodni. Bywały jednak i takie dnie, kiedy szczytem moich marzeń było zejście do sklepiku osiedlowego i kupno paczki mrożonych pyz.
Teraz jestem przed kolejnymi projektami, terminami i ogromem pracy i znowu będę sięgała po zapasy zgromadzone przez ostatnie miesiące. 
Zbliża się komunia mej córki i ostatnio moją głowę zaprząta dobre rozplanowanie przygotowań i pogodzenie ich z bardzo pracowitym w fundacji miesiącem majem. 






Dziś chciałam zaproponować sałatkę.
Zarówno ze względu na smak jak i błyskawiczne przygotowanie.
Idealną do błyskawicznego przygotowania. Mało nakładu pracy, szybki efekt. 

Dobrze jednak zrobić ją nieco przed podaniem, aby składniki miały czas się przegryźć. 


Sałatka z kurczakiem i ananasem:
1 podwójny wędzony filet kurczaka, pokrojony w  średniej wielkości kostkę,
puszka ananasa w kawałkach, można użyć świeżego, pokrojonego, jednak trzeba go wcześniej nieco osłodzić, aby złamać naturalną cierpkość ananasa,
1 puszka kukurydzy,
1 słoiczek selera,
4 jajka ugotowane i pokrojone w kostkę,
2 - 3 łyżki majonezu jogomajo winiar lub innego łagodnego

Wszystkie składniki osączyć na sicie, wymieszać z majonezem, doprawić szczyptą soli, cukru, odstawić do przegryzienia się składników.

Smacznego :)


1 komentarz:

Unknown pisze...

bardzo lubię sałatki z ananasem:)